Wikimanía

From Wikimania
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Wikimania and the translation is 56% complete.
Outdated translations are marked like this.

Xúnase a nós del 9 al 13 d'agostu de 2017 pa: cinco sesiones principales espertos de sonadía mundial, más d'un centenar de conversaciones presentaes pola comunidá, dos díes de hackathon y preconferencias, y más de una docena de talleres en temes qu'inclúin:



El futuru de la edición en Wikipedia - algame n'África - asociaciones bibliotecaries - Ferramientes de Wikidata - lo que los llectores visiten - comunicando'l so trabayu - Estratexa de Wikimedia - amenaces llegales a la conocencia llibre - Wikipedia en llingües minoritaries y en peligru d'estinción - Wikipedia n'Iraq - medicina y respuesta n'emerxencies - la fienda de xéneru - prevención d'acosu en llinia - soníu y videu - sesgu implícitu - cites y referencies - el futuru de Wikisource y Wikiversidá - collaboración en tiempu real - enclinos globales - equipos principales - Wikidata y museos - faciendo accesible l'accesu - el futuru de dar noticies - collaboración baxo censura - educación

Y muncho, muncho más


¡El programa yá ta preparáu! Entámense más de 100 sesiones, charres, talleres previos a la conferencia y un Hackathon.

Como Wikipedia mesma, Wikimanía funciona basándose nun modelu ensin ánimu d'arriquecimientu: organízase y realízase dafechu por voluntarios, ¡y precisamos la to ayuda pa faela posible!

L'accesu a Wikimania ufre una gran visibilidá y una asociación de marca esceicional.

¿Qué ye Wikimanía?

Wikimanía ye la conferencia añal que celebra la Wikipedia y los sos proyectos hermanos de conocencia llibre, con tres díes de conferencies, alderiques, alcuentros, formación y talleres. Cientos de voluntarios y líderes de la Conocencia Llibre de too el mundu aconceyen p'aldericar problemes, informar sobro nuevos proyectos y estratexes, ya d'intercambiar idees.

La temática de la conferencia incluye'l progresu de la Conocencia Llibre, el rol d'instituciones académiques y culturales dientro del movimientu, intimidá y derechos y el papel de la teunoloxía pa facilitar estos oxetivos. Wikimanía 2017 tamién va apurrir una mirada más fonda sobre'l papel del Movimientu dientro de la Francophonie, con dellos elementos del programa centráu nel progresu del francés nos proyectos.

Amás del eventu principal, hai otros eventos venceyaos: la hackathon onde la comunidá téunica alredor de los proyeutos de Wikimedia se xunten pa trabayar y contribuyir, y múltiples preconferencies.

L'actividá va tener llugar nel Centre Sheraton Montréal y la so contorna, en Montréal, Canada del 9 al 13 d'agostu de 2017. Toos son bienveníos, lo mesmo si yes espertu/a, entusiasta, principiante o namái tienes interés

== Patrocinadores ==